Wednesday, December 21, 2011

.::Surat Untuk Awak ::.

Kehadapan lelaki masa hadapanku,
Mr.K,

Hari ni kan..no malam ni..saya rasa bahagia..bahagia sekali..walaupun saya menyusahkan awak siang tadi awak tetap baik je,bersabar je dengan kerenah saya..selamanyakah akan begini? maaflah..saya hanya merajuk tadi..haishh..tidaklah sampai terlalu jauh seperti yang awak fikir..tapi itu pun awak masih menggunakan panggilan yang biasa digunakan..ish ish awak ni..sabar je lah..jangan risau rajuk saya tak lama..

Awak..
Jangan risau saya akan bagitahu mama juga..tapi bukan masa terdekat ni..awak faham kan..saya pun masih dalam proses mengenali awak,memahami awak..hidup kita berdua bukan atas dasar cinta semata..hidup kita masih punya keluarga,punya teman-teman..kita kena pertimbangkan semuanya..masih terlalu awal untuk menyatakan segalanya..tunggu saya ya..tak lama pun jika nak dibandingkan dengan selama ni awak menanti..

Awak..
Terima Kasih ya..hanya Allah mampu membalas segalanya..ye..doa saya semoga awak sabar menanti,sabar melayan kerenah saya kerana saya memang begitu dan selamanya akan begitu..kecuali bila saya dah betul-betul matang nanti kowt..haha..saya tahu awak selalu baca blog saya kan,walaupun saya xtahu..takpe..memang saya tujukan tuk awak pun (xkan dah lupa nama sendiri)..hihi..

Yang Menghargai,
Fatin Shazwani.

2 comments:

Silent said...

i want to know, who this lucky guy :) tell me now!

fatin said...

xmau..xmau..
biarlah rahsia..
:D tkut x menjadi..
huhuhu..