Monday, November 21, 2011

.::Kekeliruan,kecelaruan,kebingungan::.

Hemm..saya tak sangka pulak awak boleh perasan perubahan saya sejak dua,tiga hari ni..mungkin saya nampak macam moody..mungkin saya nampak macam nak tak nak je layan awak..reply msg awak..saya mintak maaf awak..saya buat semua ni untuk menjauhkan diri dari awak..saya tak mahu saya terlampau jauh melayan perasaan ini..

awak..entahlah..saya rasa ada sedikit perasaan buat awak..saya mula sukakan awak..ye..tapi tak mungkinlah..saya takut..cukup takut untuk jatuh cinta lagi..biarlah saya kikis semua perasaan ni..saya takut mengulangi kesilapan yang lalu..saya takut hati saya akan lebih tertarik dengan awak..saya tak tahu kenapa saya nampak awak..mungkin sebab awak sorang je yang selalu ada..maksud saya paling selalu ada..antara yang paling kerap..selain awak baik dengan saya..tah lah..mungkin sebab rasa sunyi..so saya lebih cepat rasa suka kat awak..tapi..entah lah..saya tak rasa dah sunyi..saya tak boleh jalani hidup seperti biasa..mungkin saya tak pernah cerita kisah cinta lalu saya..

yang paling penting saya harap awak tak jumpa blog saya ni..saya keliru awak..okey..kalau ada jodoh ada lah kan..saya tak mahu fikir apa-apa..terima kasih tuk segalanya awak..saya harap awak faham..perasaan kalau ada,selagi Allah mengizinkan untuk terus ada kat hati ini pastinya akan terus ada..tapi sekiranya Allah tidak mengizinkan pastinya akan hilang perasaan di hati saya..

take care awak..
kerja elok-elok..
selamat malam..

2 comments:

Silent said...

pssttttttttt..sape? sape? sape?? hee ;p

Fatin Shazwani said...

agagaga~
rahsia..
sokmo suka kat orang..haha :D