Thursday, December 29, 2011

.:: Entry untuk 22/12/11 ::.

So sweet tahun ni..umurku genap 22 tahun pada tarikh 22/12/11..heheh..Aku tak tahu kenapa..tapi aku rasa nak abadikan yang tahun 2011 ni dalam blog ni..sebab..

  1. Mama aku first time wish pukul 12 lebih..siap tepon lagi..memang terharu habis lah..first dalam umur aku 22 tahun dia buat macam ni..i love u mom..ma so sweet..hik3..
  2. Actuall Mr.k org first wish..rajin dia tepon kan..tacing jgk..haha..

Tiramisu!yummy! :)


kotak didalam nya ade kek :)


Mekasyeh mama sayang <3



memmuahhh :D


saya bersama kek ;)


Cheezy Wedges yang sangat enak..yummyy..Mr.K pun suka ni..hihi.. (Thanks tini bawak g kfc :D )

p/s Mr.k pun gila cheese jgk tau..hahahadoi x paham..haha.. :D


2 comments:

Anonymous said...

selamat hari lahir awak..... moga apa yang lepas....jadi pengalaman..

saya doakan yang terbaik..untuk awak...

22-12-11....

Fatin Shazwani said...

huhu..mekasyeh..rase taw sape awak..dari gaya penulisan..ye..moga yang terbaik untuk awak jga..harap awak bahagia..thanks for everything..setiap yang ada,setiap yang hadir kte hargai..sumenya ada hikmah..kalau x..manusia xkan pernah sedar..

p/s moga terbuka pintu hati dia untuk awak :) jgnlah diputuskan silaturrahim ni..