Thursday, May 12, 2011

.::TaK sAbArNyEeEeeee::.

Salam semua..harap2 sihat semuanya..:)

hari ni dah 11/05/11..okey sangat tak sabar nak tunggu jumaat ni..last paper..paper Gas transmission & Distribution..lame sangat menunggu ni..pastu yeayyy!! merdeka..hehe..merdeka nak tapi xmau study..macam mane ni..heeeee..

16/05/11 akan bermula lah aku tuk merasa alam pekerjaan..eh eh..baru praktikal..belum keje betul2 tau..ngeh3..teruja!teruja sangat..tapi agak gentar la sikit..cuba nak memberi yang terbaik agar boleh terus diserap masuk bile nak kerja nanti..haha..berangan je kan..tapi takpe..daripada angan-anganlah akan menjadi impian..so..tak salahkan..heee..

14/05/11 aku dah gerak dah dan akan memulakan perjalan ke Perak.yess! tak pernah sampai lagi negeri perak ni..kesian tak?sangat kan..nama je orang Malaysia..Orang luar negara pun agak-agaknya dah habis jelajah dah satu Malaysia ni..heee..

negeri Perak Darul Ridzuan

Seperti yang aku pernah ceritakan sebelum ni LINK.Dekat Ipoh ye kawan-kawan.mane-mane yang dekat tu bolehlah melawat.sepi kat negeri orang t.haha.Jumpa lagi!



With Love,

2 comments:

-@m!R- said...

d mana sahaja kn.....!!

FaTiN sHaZwAnI said...

mcm mne ko bley ade kt sni?aaaaaa..ngeri..