Thursday, March 3, 2011

.::Uwaaaaaaa::.

Rasa lama dah biarkan blog ni bersawang..fuhh banyaknya sarang labah-labah..hehehe..kekurangan idea kowt nak menype.tak de ape yang nak diperkatakan maka menyepilah aku..kui3..minggu lepas dan minggu ni teramat lah busy..walaupun tak busy sangat pun bagi aku..haha..tapi still terasa sedikit perubahannya..minggu lepas serabut dengan softskill,test 1 dan assignment segala..minggu ni barulah boleh berehat sedikit..tapi tak de lah berehat sangat pun..PSM menanti..huhuhu..16/03/11 ni present dah..

On progress?fuhhh..rasa macam tak gerak2 lagi pun..tp adelah jurnal2 yang dicari..cuma nak bace lagi tu..huhu..rasa macam..............huh! lagi satu yang merisaukan aku adalah tempat LI..tah la..sampai ke hari ni aku masih x dpt tmpt lg..risau sangat..dalam banyak2 yg aku apply tu 2 je yg bg respon..tu pun direject..huk3..tah la..masih menanti dan setia menanti..kalau tak dapat tempat macam mana eh agaknya? harapnya tidak lah..moga ada khabar baik yang menantiku..;)



No comments: