Monday, November 28, 2011

.::Alahai Hati::.

Hati?Alahai..kenapa mudahnya tertawan dekat mereka-mereka yang terlalu mengambil berat..selalu ada..selalu msg..kalau suka tu maknanya ape?hati,hati..payahkan nak membicarakan tentang soal hati ini..terlalu kompleks..ye seperti hati aku sendiri..kadang-kadang aku merasakan suka kat dia..kejap lagi kepada dia yang lain..ahh hati..ikut dia lah..tapi aku sedar sesuatu..semua tu hanya perasaan suka..suka tak lebih dari itu..mungkin kerana sedikit sunyi maka hati ini cepat merasa suka kepada mereka..

maaflah awak-awak yang baik dengan saya..saya takde niat apa-apa..ye berbaik dan berkawan dengan semua orang..sama seperti awak juga kan?kita berteman tapi mesra..manusia..bukanlah saya tak boleh nak hidup tanpa lelaki..boleh..tapi mungkin rasa lain..berkawan tak salah bukan? jangan disalah tafsir..saya memang baik dengan semua orang..

cinta? mungkin satu hari nanti bila terbuka hati semula..tapi bukan buat masa terdekat ni..sekarang ni dibutakan oleh sifat baik korang je..cepat tertarik dengan lelaki yang caring..huuuu..masalah sungguh kan..
sebenarnya kat hati kadang-kadang masih terlintas dia yang dulu..lama jugak masa nak melupakan ni..
haihh..penat rasanya..

takpelah..masih menunggu prince charming datang melamar..haha..sekarang ni kita kawan-kawan je okey..ma pun dah pesan kawan je dulu..ma pun taknak kowt tengok saya macam ni..jodoh tu ketentuan Allah..agaknya    prince charming saya dah ada depan mata kan..sapelah orangnya tu kan..haha..:D


2 comments:

Misz Eisya said...

sabo fatin, byk kn berdoa smoga dipercepatkn jodoh awk dgn prince charming... :)

Fatin Shazwani said...

heeee..amin~
insyaAllah..