Sunday, September 25, 2011

.::Grrrr..Kenapa macam ni..HUh! ::.

Okey! sumpah aku bingung sekarang ni..kalau tak,takdenya aku nak menulis dekat blog yang hampir nak bersawang ni..Hohoho..God..kenapa tanya macam2 kat aku..huhu..kalau dulu aku tak boleh accept,maknanya sampai sekarang pun lah..kecuali ada keajaiban berlaku..ko masuk meminang aku ke..haha..takdelah..aku dh takde nak bazirkan waktu dengan bercinta ni semua..common..aku dah tua okey..tahun ni 22 dah..same goes to you..huhuh.. (ayat macam perasan je kan?) papejelah..nak aje aku lari dari semua ni..grrrrrrrrrr!!

kenapa?pergilah kat orang lain..please..jangan ganggu hidup aku lagi..bukan sesuka hati aku nak bercinta dengan siapa2..bukan semudah itu hati ini boleh bertukar pemiliknya..huuuuu..nak buat macam mana..takdir Allah menentukan aku begini..bukan aku tak berusaha lupakan En.pemilik hati..tapi sejak kebelakangan ni kuat pulak instinct aku untuk merasa dia dimana-mana..Mungkin ada jodoh aku dengan dia tapi mungkin bukan sekarang..aku tahu memang ini yang terbaik buat masa sekarang ni..hidup bergelumang dengan dosa pun apalah maknanya...haishhh..

Kepada awak,kalau terbaca saya mintak maaf..sumpah serabut! kita kawan je eh..saya tak macam yang awak sangkakan! :(


No comments: