Saturday, September 24, 2011

.::CuTi YaNg MeMbOsAnKaN::.

Orang lain memang macam best kan bila hari jumaat,sabtu,ahad..aku pun dengar macam best..tapi bila sampai harinya boleh mati kutu nak buat ape..ye dok? kejenya tak lain tak bukan tido dan on9..kalau lappy ni boleh berkata-kata sumpah bosan dah..sumpah kata 'apehal tuan aku ni tak reti nak bla2 ni'..haha..

Sabtu berlalu..okey..bukan aku tak nak keluar..tapi xde driver..hahaha..memandangkan aku ni lesen buat pameran je..masih takut-takut lagi kat jalan raya yang penuh dengan kereta. heh!

Disebabkan blog ni aku buat untuk kenangan pada masa aku tua nanti aku nak story sikit. Aku tak kisahlah orang nak kate dia macam mana.ye aku memang telah dibutakan oleh cinta (tapi takdelah buta sangat).hahaha..tak kisahlah..tapi hati ni still berdenyut bila nampak En.pemilik hati tadi..hadoi..kalaulah dia tak pandang aku tadi,sumpah takdelah aku nanar macam ni..nak buat macam mana..masih ade perasaan kan..Heh!

enty pendek..Heh!
p/s miss awak!hahaha.. :D

No comments: