Monday, March 7, 2011

.::HiKaYaT mErOnG mAhAwAnGsA::.



Hikayat merong mahawangsa..cerita ni tak keluar lagi kat pawagam..tapi macam menarik..mungkin aku akan senaraikan sebagai salah satu cerita yang ingin aku tonton nanti..hihi..yang buat aku tertarik dengan  cerita ni sebenarnya lagu dia...haha..

SEDETIK LEBIH ~ ANUAR ZAIN OST HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

   Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...


Rasa lagu ni sangat sweet..hayatilah liriknya..saya cinta kamu abang...


3 comments:

-JuvItArs- said...

wknd ni nk kua tgk filem nih! dr jun taon lps tggu... dorg strt shooting lm dh.. KRU pny citer msti besh ah!

!! AkU sKaNdAl !! said...

ye ke..
nak tgk jgk..nak tgk jgk.!
^_^

sue sury said...

aku juga ketidak sabaran nak meneng0k cerita ini.. macam best aje tengok filem ni punyer promo... hhehehhe