Saturday, December 11, 2010

.::PhOtO cOnTeSt::.


haha..boleh x ak nak join gak?plissshhh2x..oke fine..ni first time aku join contest oke..rase cam besh lak an..so nak try la..contest ni cik yuyu yang buat..sweet je orgnya..^_^

demi contest yang pertama aku join ni aku nak mempertaruhkan gambar ni..jeng3..

gambar ini juga jadi header blog aku..wawawa..

aku xtaw nape aku sume gmbr ni..sebab muke akak nampak innoncent je kowt..haha..pasn habis..^^

oke..act gmbr ni lah yang first skali aku bg kat si dia..*blushing
of course takkan lupa..so gmbr ni ada kenangan lah..huuu..

taw x gmbr ni amik time bile..heee..before nak g outing dengan cik ishika kami melaram la dpn laptop..gambar ni diambil dengan web cam je oke..sila percaya..!! macam mana aku ley pose mcm ni? sbb cik ishika yang klick kat laptop and aku dah crop gmbr ni..so tinggallah aku sowang..wiwiwi..sowie ye yunk..^^

 oke skang ku nak tag 3 kawan ku yang gila bergambar jugak

Ishika (haha..masihkan kau ingat sekuntum bunga itu..lalalalalala~)




5 comments:

-JuvItArs- said...

awk join contest ape nih?? poyonyer gmbr awk yg tu...

nway..slmt brknlan~~ nice to knw u...

Anonymous said...

cik yuyu datang singgah dan usha entry contest

Fatin Shazwani said...

juvitars:haha..poyo eh..kui3..ngeee~ xpelah cuba nsb je..

yuyu:thanks cik yuyu ;)

Penulis Rindu said...

salam ziarah dari saya..semoga berjaya

Fatin Shazwani said...

hehe..hope dpt menang..haha..^_^