Wednesday, February 29, 2012

.::Teman Alam Maya::.

kadang-kadang yang aku perasan kan,teman di alam maya ni jauh lebih memahami daripada teman-teman yang wujud di alam nyata.Aku tak tahu kenapa aku rasa macam ni.Tapi setiap nasihat yang diberikan oleh teman alam maya ini selalunye meresap ke dalam hati dan kadang kala apa yang disampaikan itu seolah-olah bagaikan dia mengerti apa yang aku rasa.

Berbalik kepada teman alam maya ini.Kadang kala kita bukanlah kenal sangat dengan diorang pun.Tak selalu berhubung pun.Tapi nasihat yang diberi sedaya upaya untuk memberikan semangat dan kegembiraan.Kadang kala aku bingung memikirkan itu.

Bukanlah ingin berkata kawan-kawan di alam nyata tidak memahami.TIDAK.Cuma bilangannya segelintir sahaja.Tak faham jugak.mungkin aku yang terlalu berahsia.mungkin juga aku yang terlalu memendam segala perasaan kat dalam hati ni.Tapi apa pun,setiap orang yang hadir dalam hidup aku,InsyaAllah aku akan kenang sehingga ke hujung nyawa..Terima kasih teman-teman.




1 comment:

Silent said...

neh contest, mane tau mnng shawl cantik.huehuehue http://lovebloghaku.blogspot.com/2012/03/awesome-ga-by-sweetybeauty-shoppe.html