Tuesday, January 3, 2012

.::Malas + takde mood ::.

Hoh..okey sebab dah pukul 12.00 am so sekarang ni dah 03/01/12..tah lah..tah kenapa rasa xde mood sangat nak study..mood hilang tah kemana..bingung memikirkan..hemmm..rasa malas,malas dan malas yang teramat..Okey aku taw entry blog aku ni tak menarik..tapi aku perlu menaip sesuatu untuk meluahkan isi hati aku..

Hemm..sekarang ni rasa sedikit sedih..rasa sedikit merindu..haishh..apa yang perlu aku lakukan sebenarnya..sekali lagi bingung..tak mampu tuk berfikir..kenapa setelah jadi semua ni baru aku terasa sesuatu..dan adakah ianya akan kekal atau hanya untuk sehari dua ini..bingung lagi,lagi dan lagi..Tapi aku harus menghadapi semua ini..wahai hati,kembalilah seperti biasa..wahai jiwa tenangkanlah jasadku ini..

Okey..apa yang perlu sekarang adalah fokus..okey fokus fatin fokus..hanya ada sedikit masa sahaja lagi untuk menyudahkan segalanya..sedikit sahaja lagi..insyaAllah akan berakhir semua ni tak lama lagi..paper pertama aku 05/01/12 (sedikit kekok nak taip 2012 ni sebab baru bermula kan) Gas System Materials and Gas Components..paper kedua 09/01/12 Combustion and Gas Utilization..Kawan-kawan mintak tolong doakan ye..Good luck untuk korang semua..Aku taw tak ramai pun yang membaca ni tapi still good luck..jauh di sudut hati aku doakan kejayaan korang semua..

Be tough please.....After this final exam need to focus on plant design and of course on PSM..PSM?haha..kalau sebut psm ni memang aku hanya siapkan yang mampu,yang sekadarnya..hanya cuba melakukan yang terbaik..okey hampir pukul 2..rasanya perlu tido dah..perlu biasakan diri untuk bangun awal pula..okey..
Selamat Malam semua..

No comments: