Saturday, September 17, 2011

.::SuKa DuKa SeMaSa BeRaDa Di IpOh::.

Ipoh..macam mana aku boleh berada di Ipoh?seperti mana yang pernah aku ceritakan sebelum2 ni..Aku ke Ipoh kerana berjuang untuk menuntut kemerdekaan praktikal kat situ..hehe..so sempat jugak lah aku berjalan2 kat sana dan sekitarnya..takdelah banyak sangat tempat pun..tapi kira oklah sebab tempat2 yang aku tak pernah pergi sebelum ni akhirnya berjaya aku jejak..Hehehe..

Aku nak cerita yang mana dulu eh..Biar aku cerita tempat training aku dulu lah..Tempat yang aku training ni sebenarnya lebih sesuai tuk budak2 mechanical engineering..Tapi nak buat macam mana dah aku dapat kan..so aku teruskan je..kat sana aku ditempatkan dekat QA/QC department..bahagian production lah..so duduk dekat belakang tu x rase mcm duduk office pun dgn bunyi serigala ketang ketung nye..Kat sana aku banyak buat document je..tak payah kowt aku cite yang tu..

Tapi sumpah best kat sane..seyes jumpa budak2 training sekali yang sekepala,sempoi gile,very unite..terharu beb..hahaha..Diorang ni awl2 je segan,lame2 hampeh..haha..rindu korang! very the best r..walaupun baru kenal tapi rase macam dah lame sangat  kenal..hohoho..


Bz buat keje..haha..


Vessel time nk delivery..sangat besar dan panjang *speechless


Saye dan Ekin waktu hari first training


fendi,andrew,umi,atin,ekin,saye & naim



Kami..miss u all..

No comments: