Thursday, April 7, 2011

.::DuLu-DuLu::.

Haaaa..sebab aku rase x boleh tido dah ni aku nak menype sesuatu kat sini..padahal tadi dah tutup laptop okey..ni on balik..duhhh..tibe2 kan tadi aku teringat kisah-kisah dulu..kisah zaman sekolah dulu..Dulu kan kalau time form 1-form 2 tu memang aku xtaw papelah pasal cintan cintun..tapi suke2 kat org tu adelah..ahakz~ normal kan tu?wawawa..

tapi kan dulu aku punye self confidence sangat2 lah rendah..aku sangat merasekan yang aku ni x cantik and mustahil kalau ade yang suke2 kat aku(tapi mmg xd pun)..hahaha..seyes..sampai form 5,matrik pun still berperasaan yang macam tu (hodohkah aku sebenarnya?)..kui3..

Haih..itulah nak kate..perasaan manusiakan..manelah ade yang hodoh ciptaan Allah ini..entah kenapelah dulu pikir macam tu (menyesal)..haha..tapi seyes ni menyesal pikir yang macam tu..kenapelah boleh ade low self confidence dalam diri aku time tu..aku rase mungkin sebab aku pendiam ketika itu..sangat pendiam okey! serius bukan macam sekarang..sekarang ni boleh lah nak dikatakan aku ramah..tapi kalau dengan orang x kenal..so sorry..kalau xde topik mmg aku akan nampak macam kera sumbang je..keh3..

dah cukuplah tu..so ape yang aku nak simpulkan kat sini adelah..hargai diri anda..tiap2 makhluk yang dicipta itu indah..tolong..tolong jangan rasa macam ape yang saye rase..okey semua? kerana diri anda begitu berharga..

Lots of  love,

No comments: