Monday, January 3, 2011

.::SeKoLah::.

Yeayyy.!!berita gembira buat adik-adik yang masih bersekolah..esok akan bermulanya sesi persekolahan tuk thn 2011..yuhhhuuu..gembira tak adik2? haha..korang ada tak adik yang baru nak masuk darjah 1?ok fine..esk adik aku yang bongsu akan mula menjejakkan kaki ke sekolah..teruja.! siyes aku yang teruja..! semalam dekat rumah aku yang tolong pakaikan baju sekolah baru die semua..comel jep..haha..budak dengan baju baru lakatakan..ahakz..



tengok tu..semangat tak muka dia?haha..dengan harga yang tak dibuang lagi..kui3..

 pose istimewa dari adik

hehe..belajar rajin2tau..tah macam mana la die sekolah hari ni..nangis tak agak-agaknya..tah lah..kui3..

4 comments:

-JuvItArs- said...

kte tkde adek..kte ade ank buah jer..2 org drjh 1 taon ni..huhuh

!! AkU sKaNdAl !! said...

haha..kalau awak ade adik kang sedih lak..xley manja2 dah..haha..mesti comel kan diorang..ngeh3..

biru laut said...

aduhai....hensem adik abang...:P.. tengok tu price tag pun tak buang lagi.... heee.. suatu hari kita jumpa ye... nak tarik2 pipi...mungggg...hahaha

!! AkU sKaNdAl !! said...

hensem kan?tgk la kakaknya..cun an..hahaha..kite kawen bru ley jd adik kamu keyh..hehe..sweet la abang ni..hadoi..jatuh cinta lagi~