Sunday, September 19, 2010

.::RaYa 2010::.

Rasanya masih belum terlewat lagi untuk aku mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua yang mengenali diri ini.Raya kali ni sama je macam raya-raya tahun lepas.ape yang specialnya.?jeng..jeng..jeng..fuhhh..meh letak gambar raya lu..ahakz~
hari raya pertama
yang pentingnya..sebelum raya mmg kelam kabut gilerr..!!fuhh..sangat serabut..dah malam raya tu pun kuih still x siap lg..al-maklumlah lah xd kakitangan kt rmh..dengan ma yang sibuk kt bazar..dengan angah yg kna kerja full time..mmg aku la yang kena bereskan sume2(ceyh...poyo sangat la)..hahahaha..
ketupat..sape anyam.?yang penting bukan aku..mestilah mama..ngee~
ak just tolong ketatkan je..muahaha..tp dengan sedaya upaya belajar jugak nak buat..yelah tiap2 tahun x sempat nak blaja..so bantai je lah..dan inilah hasilnya..
hahaha..cuba tengok betul2..ekor nya tu patutnya dibawah ok.?haih..xtaw la ku anyam cm mane sampai ley jd gtu..tp bangga la..ketupat pertama yg ku hslkan tu..walaupun x jd..ngeh3..xpe..pas ni ley cbe lagi..chayouk2..!!
ok...yang speacialnya kali ni kitaorang beraya kt pulau besar..pulau ni kat melaka..bagi aku pulau ni misteri..sangat misteri..lau nak taw korang ley datang sendiri k..tp time aku datang ri tu ramai gile orang india kat sana..sampai ku rasa macam ad kt negara India je..ahakz~
ni jeti die..nak pergi pulau besar tu kena naik feri ok..
ngan mamat
adik tomey
jalan menuju ke belakang pulau
bosan2 menyonteng la..ape lagi..ngee~
seliparku
actually byk lg gmbr pemandangan yg ku amik..ad la jgk..gmbr matahari terbenam..cantik..tp dah malas nak upload dh..kui3..mase tuk berehat..ngeh3..adios~

2 comments:

biru laut said...

HAI Yang....suka bb tgok yang ade nama kita tu...ngeh3.. bb pun pandai buat ketupat tapi ketupat pulut 3 bucu....hahaha

!! AkU sKaNdAl !! said...

hee..nama kita.?ahakz~ketupat pulut yg 3 segi tu la ea.?wahhh..hebat2..t ajr sayang ea..ngee~pning kowt nk wat ketupat..bersilang dh..kui3..