Friday, May 7, 2010

.:: CiNtA hAtIkU sAmPaI ke sYuRgA::.

tertarik ngat ngan tajuk entry kali ni..terima kasih untuk tuan empunya blog..nama blog encik cinta hatiku sampai ke syurga..x pasti pula nama die..yang saya ingat gambar burger..heheh..saya slalu melawat blog die untuk download cite adamaya dan baru2 cite asmaradana..xtaw la pulak cite pe..x pnh tgk lagi..nk download smpai hbs..tp mcm menarik je cte ni..saya sangat tertarik dengan nama blog die..saya juga mahu cinta hatiku sampai ke syurga..amin~ dah mahu tido..mari sama-sama doakan saya ye..^^

6 comments:

Kaizen Shinobi.com said...

jika cinta kerana Allah diutamakan, insyaAllah cinta yang lain akan ikut serta ke syurga...

moga kita dapat nikmat Cinta sampai ke Syurga...

aminn~

Silent said...

aq juga mahu cinta hingga ke syurga.+)

Fatin Shazwani said...

kaizen:amin~..mudah-mudahan hendak nya..
mizah:ku jua..de keinginan yang sama..huk3..

Myvitrd said...

Terima kasih linkkan blog saya disini.. google tadi terjumpa pulak ada orang wat entri pasal saya... hehehe segannya

Fatin Shazwani said...

haha...uppsss..
xde..tengok mcm sweetkan je kan kamu dgn isteri kamu :)

Ina said...

Anda mahukan duit tanpe sebarang modal?? Join sy di http://prelaunchx.com/x/adoreparis