Thursday, April 29, 2010

.::MeNyAmPaH+ mElUaT..!!::.

rasa nak membebel sekarang ni..ok berkaitan dengan entry kita kali ni saya sangat meluat kowt dengan lelaki yang masih lagi nak menggoda perempuan yang dah ada suami n dah ada ank lg..tolong la paham..xd lg ke perempuan lain kat dunia ni smpai nk kejar perempuan tu jugak..tlong lah..x boleh ke nak tgk org len bahagia.?korang just bercinta je dulu..dah xd jodoh..nak buat macam mana..perempuan tu dah kawen dah pown..biar je lah die..tlong lah..aku benci gile dengan perosak rumah tangga orang lain..!!

2 comments:

jane said...

ko meluat aku lagilah meluat ngan laki yg dah kawin tp menggatal mcm tak kawin lagi

hoh?
haahahhhha

!! AkU sKaNdAl !! said...

hahahah..
tu lg nyampah..ish3..bini dh de kt rmh..ank dh berderet..still de ati g..hahah..hempuk je org tua x sdr dri tu..lalalala~

p/s jane ko kna ngorat ngan laki org ea..hak3..